duminică, 28 mai 2006

Lectia de viata

ANDREI PARVAN despre un 31 martie 2004 deplin

Nu prea ai cum sa-ti dai seama...

Stii, am inceput in toamna trecuta... Mergem prin liceele din sectorul 2 (ce vina am eu daca Primaria ne-a crezut competenti si seriosi?) incurajand oamenii sa nu aiba raporturi "nepotrivite" cu drogul. Ce-i aia drog? Lasa...

Ii motivam sa renunte. Nu avem de ce sa-i convingem... Nu suntem noi cei care trebuie sa o faca, atata vreme cat au 2 maini, 2 picioare si minte suficienta. Deci poa' sa faca tot ceea ce doresc, inclusiv ceea ce-i bine!

Le oferim perspectiva unei altfel de vieti decat cotidianul "casa-scoala-casa-net/bar/biliard/strada-casa"... A unui altfel de stil de viata. Toti avem cate ceva (bun) de facut, nu?

Asa... lumea zice ca facem treaba buna! Atat de buna incat nu ne mai incape Capitala...

:-)

Ai fost vreodata la Oltenita? In care parte a Maramuresului este? Hmmm...

Am mers marti, 30 martie a.c., la unul dintre liceele din partea locului. Ne-a chemat o pustoaica de 17 ani. Pusese colegii la treaba, cativa dintre profesori au sarit sa o ajute. Noi am venit, am vazut, ei au invins. Ne-au invins! Oameni foarte comunicativi, niste copii (cca. 80) extraordinari!

Am zis ca o sa se lase pagubasi daca prelungim intalnirea. Asa ca EXPLORATORI PENTRU VIITOR (Ionel Calota) si AMiCUS Bucuresti (Andrei) i-au chemat pe cei carora le pasa la o intalnire de suflet, unde sa "punem tara la cale"... Ups! 60 de insi au umplut cabinetul de consiliere, timp de o ora si jumatate intinzandu-ne la vorba despre modele, actiune si vointa. Traind binele!

Termin imediat... Ne-am dus acolo pentru ca Georgiana (17 ani) avea nevoie de putin ajutor. De foarte putin, de vreme ce SINGURA (stai un pic... sin-gu-ra!) a pus la punct toate detaliile ce tin de organizare. Poate ca n-ai inteles... 17 ani!

Sa-ti povestesc cum fu? De ce as face-o? Te-ai plictisit deja, esti pe fuga si (chiar daca n-ai crezut niciodata in povesti!) consideri ca e prea "cusuta cu ata alba". Asa ca te las sa demostrezi TU contrariul!

Tu esti AMiCUS.
AMiCUS, AVEM CEVA foarte BUN DE FACUT!

Niciun comentariu: