miercuri, 20 septembrie 2006

Intre si-ntre

ANDREI PARVAN intr-o zi de vara a lui 2006

24.00/12.00 – Sunt inca pe mess… sunt ceva ore! Sunt frant, ma doare spatele… N-am chef de somn.

0.05 – Uau! Maine e deja azi. Inchid, nu mai stau…

0.07 – Gata, e-nchis! Am baut niste apa… Sa ma-ntind sa ma odihnesc un pic pentru somn…

5.04 – M-am tot foit si nu stiam de ce… E racoare. Ma ridic sa-nchid geamul. Nu iese din prima. Ploaie, asa din senin? Trece prin perdea? Maroniu-roscat? Aaa, ceaiul pe care ar fi trebuit sa-l beau aseara? De ce trebuia sa-l beau? Ceai? Ce cauta aici, pe intre ferestre… Sterg. E lumina afara… Racoare, fara soare. Nici urma de umezeala. Se-nchide geamul? Da. In cana, cam 1 mm de zeama deschisa la culoare… Iau un tricou pe mine. Acesta-i mirosul meu? Somn…

8.14 – Nu cred ca mai dorm. Deschid telefonul. Radioul… Sunt frant. Nu stiu de ce.

8.15 – Ma duc pana la baia mare. Sora-mea s-a trezit. E (mai) bine. „La multi ani!” Nu e bine…

8.29 – La ce sa ma gandesc? Ar trebui sa am grija de lucrurile importante… N-am baut apa. Hmmm…

8.39 – Ce cauta telefonul la mine pe burta? Ce cauta in pat? Cine ma suna cu numar de RDS? Saracul Andru, fain baiat. Andrei cel mic… Faina urarea-i, buna stare de spirit. Tanar! Hm, copilul meu…

8.44 – Cat pe ce sa pierd revista presei sportive… Nimic esential.

8.59 – Sa ma gatesc! Scot mancarea pentru dejun… N-am putere.

9.07 – Nu stiu ce faceam… „La multi ani!” Taica-meu…
„Nu ma atinge, ma dor muschii!” Un pic, da, un pic ma dor...
– Ce vrei cu ocazia zilei tale!
– Nimic, multumesc!
– Ai 25 de ani, nu se poate! Nimic?
– Da, nimic!
Ce pot sa-mi doresc… Nimic… La 25 de ani, sa nu-ti doresti nimic!?

9.09 – Mananc! Repede…

9.28 – Incerc devotionalul…

9.50 – Stiu, timpi morti. Nimic deosebit… Ma duc sa-mi spal dintii…

10 si ceva… – Verific mailul. Imi fac lectura presei. Si planul zilei. Citesc RASPANDACUL de azi. Fain bancul!

10.32 – Fain! Il dau mai departe…

10.33 – Si palavragesc un pic cu N., ce se tot trudeste cu materialul despre Alzheimer.

11.00 – Ast timp lucrez programul de exercitii pentru sala de azi… Triceps sau abdomen? Neah…

11.12 – Fug… Las pe N. si incerc sa ma rup de toate. E rost de sala si de tonus mai bun!

11.45 – O ora de aparate si exercitii. Surprinzator de bine trage abdomenul. Picioarele la fel. Parca nu se simt astea 2 saptamani si ceva de pauza… Intre timp, ma gandesc la ale mele. Am nervi mai mult decat am nerv. Si ma gandesc. Mare pacoste! Unde e multa minte, prea multa prostie… Hmmm… Termin, ma-ntorc, fortez nu stiu cate exercitii. Si ma grabesc inapoi prin zaduful amiezii…

13.12 – Sora-mea nu pofteste. Ar fi trebuit sa ajung intr-o ora la Pizza Hut, invitatia vara-mii din Italia, venita-n tara pentru 2 saptamani… Maine pleaca. Dar n-am chef, sincer! Deci sun si-i zic cum sta treaba, mai putin treaba cu cheful… „Ramane pentru alta data. La anul s-ar zice…

13.18 – SMS-uri de la R. + L. si de la C.. Aici e mana sora-mii… Raspund, ca asa e frumos…

13.20 – N. e iar online. Fireste, cu nemultumire fata de rezultatul unei trebi amanate… Cunoastem sentimentul! Si iar povestim…

14.00 – Da ghes foamea… Nici dus n-am apucat sa fac… Mananc insa incet, si-i ard un ardei iute. Se poate? Macar azi… Sa nu uit sa fac rost de rucsac pentru duminica. Musai!

14.30 – Inapoi la filmul ala ramas de aseara undeva pe la jumate… Trebuie terminat. Si inca vreo 2 descarcate, ca tot veni vorba… Si trece timpul, intre film, mailing si alte alea…

16.45 – Se face timpul! Sa dau ceasul inapoi cu 25 de ani nu pot… Cu 25 de ani si 9 luni nu se poate, nici asta. Dar macar pot sa fac ceva… Caut niste felicitari aniversare. Si nu gasesc. Tarziu, una chinuita. Macar sa fiu eu cel care trimite.

17.00 – Din intamplare, deschid mess-ul… A. vrea in lista mea de Mess! Cine e A.? Una dintre cele mai faine si mai de treaba gagici din clasa mea de liceu. Chiar vorbeam despre asta cu N. azi… Si ma-ntind la povesti cu A… Si o vaz pe net! Doamne, e la fel de faina ca acu’ 5 ani si de inca vreo cateva ori mai frumoasa! Si povestim, si se uita la niste poze, si facem haz… E musai s-o vaz! Sa ne vedem, adica…

17.50 – Am uitat de hidratare. Rau!

17.52 – Fratele mai mic al lu’ taica-meu transmite felicitari pentru nepota-su. Dragut din partea lui!

17.53 – As fi vrut sa scriu mai mult… Vreau sa termin Intoarcerea. Zilele-astea… Si continua sa ma doara muschii bratului si antebratului, rau… Are cine auzi dar nu se-aude. Ma-ntorc la scris…

18.05 – Fac o bila cu R.… Vreo 40 de minute…:-)

19.10 – A sunat V., fosta noastra colega de prin cele facultaturi. „Sa-ti dea Dumnezeu multa minte!” Ascultand la jumatatea spusa a enuntului, ar trebuie sa ma astept la lucruri de bine. Gandind la jumatatea nespusa, iar fiori… Si mai multa prostie?

19.15 – Si-a sunat si O. de la job. A dar mesaj, telefonul sunand in gol… Nice, again!

19.43 – Prea repede am mancat parca. Prea cu pofta. Desi nu ma tin muschii, am pus aspiratorul… Si-am mai dat o bila de unul singur…

20.05 – Scriu…

20.15 – Sau mai bine vad ceva. Un film, ceva… Nu pot scrie…

21.14 – Mess.

21.55 – Masaj.

22.05 – Mess.

22.12 – A venit mail de la ambasada frantuzeasca. Interviu programat in 23 august, la ora 9. Hmm… Voi fi in munte. Asa ca i-am scris fetii de acolo Stoenescu si am cerut amanarea cu o saptamana. Vedem!

22.30 – Tot pe mess… Mi-a scris N. ceva aici… Frumos, frumos te tot! Mi-am muscat buza de jos iar unghiile le-am folosit pentru a apasa tastele telefonului si a o auzi. Am tacut si-am lasat un glas blajin sa termine ce-a inceput… Ochii s-au umezit mai tarziu…

22.48 – Ma gandesc sa ma culc… Si ma gandesc la un bilant al zilei bilantului. Mess-ul asta!

23.23 – E timpul…

23.38 – Turn off? De unde atat of?…

23.39 – Offfff…

00.04 – A fost. Demult, parca… Tot pe Mess sunt. Si tot cu N. Intr-un deja-vu parca normal si firesc, si logic, de cand lumea… Hai sa dormi, Andrei! Are cine veghea pentru lume…

Niciun comentariu: