marți, 8 ianuarie 2008

Lege şi tocmeală


Nu am avut altceva mai bun de făcut şi mi-am pus de o parte câteva zile pentru studiul unor aventuri fantastice despre care
am tot pomenit pe aici. Am considerat că măcar îmi exersez nişte competenţe, cel puţin. Gravă şi de neiertat eroare! Nu am ţinut seama de posibilele efecte adverse şi, drept urmare, m-am fript…

Nu-s masochist, deci voi fi scurt şi foarte scurt, punctând doar trei idei majore:

  1. Proiectul de lege al învăţământului preuniversitar este... indescriptibil...
  2. După trauma anterior menţionată, oricât de mult mi-am dorit, mi-a lipsit (poate) bărbăţia necesară să îndur cele 60 de pagini ale proiectului Statutului Personalului Didactic. Aparent mult mai articulat şi mai bine scris…
  3. Cu şansă, zilele-astea îmi voi călca pe inimă şi voi strânge din dinţi pentru Legea Învăţământului Universitar. Într-un fel, e musai…

Am să revin cu nişte opinii despre marea „dezbatere”, chiar mâine, probabil. Până atunci, invitaţie la lectură: aprecieri critice la adresa proiectului legii pentru învăţământul preuniversitar românesc. Din care, într-o formă adaptată, fragmente consistente au fost grupate şi trimise direct pe adresa decidenţilor.

Niciun comentariu: