marți, 11 martie 2008

Agenda III

Primăvara de-afară mi-a amintit şi de asta dinăuntru! Şi de unul dintre primele-mi amoruri franţuzeşti… De fapt, chiar primul (dacă fac abstracţie de dragul meu Amiens cu a sa Picardie!) ;-)

Sophie este o tânără ce a adunat vreo 18 ani de dans. Dintre care, ultimii în activitatea desfăşurată în cadrul unui aşezământ girat de comunitatea locală, pentru (cei mai tineri dintre) membrii ei. Şi printre poveştile pe care le-am tot depănat cu Sophie am rămas cu o virtuală întreprindere comună, tot sub forma unei cercetări cu specific calitativ: impactul exerciţiului artistic asupra vieţii şcolare şi efectele pe termen lung în formarea personalităţii – origini, raţiuni, utilitate şi conexiuni transdisciplinare.

Cin’ se bagă?

Un comentariu:

Lucian spunea...

Spun doar un singur lucru : Societatea multilateral dezvoltata a adus omul unilateral dezvoltat.