miercuri, 26 martie 2008

Instantanee


Eram la începutul liceului când am fost foarte surprins de trei dintre colege. În fapt, una dintre ele s-a remarcat de o manieră aparte: în curtea şcolii, la o miuţă… Ulterior, am pus întrebări şi-am aflat şi povestea din spatele poveştii. Cele trei drăgălaşe veneau dintr-o localitate din nordul judeţului. Întâmplător au ba, s-a întâmplat să provină din aceeaşi şcoală, din aceeaşi clasă chiar. Şi să ajungă în aceeaşi clasă! Acum hazul era mare pentru că noi eram vreo 20 şi ceva de băieţi în tot liceul. Iar din ăştia eram câţiva deloc pasionaţi de balonul rotund… Da’ las’ că erau fetele! ;-)

Şi mi-am adus aminte de ele undeva zilele trecute când, rătăcit printr-un sat pierdut între dealuri, am descoperit un teren de fotbal surogat. Pe care alergau vreo 10 puştani din două clase cu predare simultană, în timpul orei de sport. Iar puştanii erau 8 băieţi (de diverse staturi) şi 2 fete, fără nici o jenă sau fără nici un fel de complex faţă de balonul ce sărea năzdrăvan din iluzia de gazon…

Cum era treaba aia cu egalitatea de gen?

Niciun comentariu: