marți, 16 septembrie 2008

Joc de rol(uri)

Cum nu puteam trece facil peste data de 15 septembrie, am revenit pe blogul colegului Emil Stoica în preziua deschiderii anului şcolar, cu un articol la obiect: „Joc de roluri”. În fapt, întrebarea mea viza mai degrabă o condiţie sine qua non a şcolii româneşti contemporane. Foarte precis, mi-aş fi dorit un excurs exploratoriu al nevoilor elevului sau elevului toamnei anului 2008. N-a fost să fie dar nu-i bai …


Dintre toate comentariile ce au urmat, cel mai mult m-a pus pe gânduri intervenţia Loredanei. Şi atât de bine m-am aşezat pe aceste gânduri încât aproape că nu-mi vine să mă mai dau dus… ;-) Dar pentru că tot trebuie să o fac, le iau cu mine, pentru rafinare… Şi pentru încă o suculentă viitoare temă de reflecţie.


2 comentarii:

Alin spunea...

Dar nu ne-ai zis care e lucrul ala care ne scapa...

Andreï spunea...

Ba da! Adineauri, in blog, instant... ;-)