miercuri, 29 octombrie 2008

Fabrica de oameni 2.2

Gata!

Gata cu funcţionarea inerţială, undeva la limitele esteticului, de la începutul toamnei. De fapt, blogul rulează o temă pe care (într-un târziu) am reuşit să o optimizez. (În traducere liberă, mi-am făcut mâna cu niţel HTML, coduri şi alte chestii „în afara programei” :D) Mai mult de atât însă, nu am timp şi nici chef…

Deci, deşi (foarte) departe de ideal, niţică inovaţie, cu ceva gust, după gusturi: „Fabrica de oameni” în context web 2.0, al epocii postindustriale cu tot cu mutaţii sociale, cu deconstrucţie şi reconstrucţie…

Şi cu ocazia asta, dau şi dezlegare la blogging! Adică ceea ce a rămas după o curăţenie şi o cernere a legăturilor, din care am păstrat câteva care merită. O parte fost-au „în monitorizare”, altele sunt urmărite cu plăcere şi interes de ceva vreme, altele pomenite chiar aici, în varii ocazii. Şi poate fi-vor adăugate în listă…

Ce spuneam? Sigur… FABRICA DE OAMENI 2.2! Şi pentru că reinventarea înseamnă şi altceva decât straie noi, ţineţi clicul aproape! ;-)

Niciun comentariu: