joi, 13 noiembrie 2008

Starea vremurilor

Așa după cum am mai spus, sunt niște săptămâni mai delicate astea de pe urmă. Și multe ceasuri din zi se petrec pe șosele, prin sate și în școlile din sudul țării...

Între timp, a venit toamna iarna. cea adevărată. Cu dimineți mai mult decât răcoroase și temperaturi adesea sub zero grade. Eu unul nu mă simt deloc confortabil iar echipiera dârdâie de-a binelea... Copiii stau înbrăcați, cu căciuli groase pe cap, la fel și oamenii de la catedră.

Asta nu are însă nici un efect asupra administratorilor școlari, care „călesc nițel copiii”. „De ce, chiar credeți că nu se poate? Eu stau în cămașă și nu am nimic!”

Și, fără discriminare, în toate încăperile școlilor respective, e un frig cumplit... Cu o excepție: cabinetul directorului.

Niciun comentariu: