duminică, 30 noiembrie 2008

Votat 2008

Mai întâi am citit un text („bun de multiplicat şi de împărţit la metrou”, vorba comentatorului de blog).


Apoi bunul meu amic şi cel mai bun prieten mi-a dat cu mailul în cap.


1. In fața votului, un prost este egal cu un deştept.

2. Dar doi proşti nu sunt egali cu doi deştepţi, pentru ca din doi deştepţi, unul n-o sa vina la vot, fiindcă i se pare că totul e lipsit de sens.

3. Trei proşti nu fac nici atât cât trei deştepţi, pentru că din trei deştepţi, unul are probleme existenţiale şi nu vine la vot, iar altul e sigur că „o sa iasă tot ăia” şi n-are sens să se mai ducă.

4. Patru proşti contra patru deştepţi? Exclus! Din patru deştepţi, unul n-are Mercedes şi i se pare că n-o să se schimbe nimic. Altul, ştie el cine o să iasă iar al treilea preferă să adoarmă la un film bun de cinematecă.

Asta e democraţia: 100 de deştepţi n-or sa facă niciodată cit un singur prost care votează!


Dar şi el a votat. Şi-am votat şi eu. Şi ceilalţi 98…


În fine, mai palpitant decât minutele dinainte de 21h00, ar fi povestea votului de azi în ceea ce mă priveşte.


Dar gata! Cu asta, încerc să pun virgulă subiectelor electorale…


Niciun comentariu: