luni, 26 ianuarie 2009

Dovada!

Actul n, scena ţâşpe

Personajele?

IO, ţâfnos, cu un termen păcătos înainte şi cu produsul în curs de finalizare. Cu un ochi la treabă şi cu restul 3 după interlocutorii din listă.

EL, student la o facultate de profil. Atât!


[…]

EL: uite ce zice

IO: lasa-ma!

IO: dar, hai, zi tehnica

EL: trebuie sa il intrebam pe celalalt : ce imi poti spune despre portofoliul tau?

IO: asa

IO: si celalalt ce trebuie sa raspunda?

EL: pai va fi intimidat ca nu e pregatit ca el e un jucator tare si nu se asteapta sa fie pus intr-o asemenea situatie

IO : da da, cum sa nu

EL: nu te eschiva

EL: spune-mi despre portofoliu

IO: iti spun doar ca negocierea reala nu se bazeaza pe intimidare

IO: regula numarul 1

IO: de aia toate ies rahaturi

IO: pentru ca invaziunea provoca teama

IO: or scopul nu este teama

IO: ci implicarea

IO: participarea

IO: crearea unui spatiu securizant

IO: si sa il faci pe celalalt sa inteleaga faptul ca EL are de castigat din povestea asta

IO: DECI O MIZERIE povestea aia cu negocierea

IO: practic, tu vinzi ceva: produse, servicii, SOLUTII

IO: "da-mi un motiv pentru care sa-ti comunic realizarile mele"

IO: (ar zice el)'

IO: desi, la o asemenea intrebare, nonconstructivista

IO: rezultatul este previzibil

IO: so …

IO: am sa salvez conversatia asta… ii va fi de mare folos toa’sului meu

IO: mama ei de educatie

IO: (sunt f nervos)

EL: pai mi-ar fi de folos si mie

IO: tie ce ti-ar fi de folos?

IO: scriptul de azi pentru cursul de maine?

EL: glumeam, nu o sa il folosesc, dar ideea era ca noi nu stim sa cream contexte pt tehnicile alea

IO: sunt mizerii

EL: ok

IO: daca pe asta se bazeaza formarea voastra

IO: si acu' am un motiv in plus sa cred asta

IO: atunci f…

EL: nu trebuie sa o iei atat de personal

IO: nu e personal

IO: e o alta mostra de stralucire academica si umana

IO: traiasca scoala romaneasca!

EL: da, dar eu sunt mediator intre tine si tehnica aia si ma ataca si pe mine

EL: eu nu ma mai simt atrasa de continuturile aste de multa vreme

EL: de asta nici nu am pofta sa ma maimutaresc maine

EL: in fata clasei

IO: iar asta s-a potrivit perfect

IO: ma rog, intelegi

EL: pai perfect cu nasol nu prea se inteleg

IO: ti-am zis ca eu castig!

IO: :-P

IO: in cazul asta, argumente pro, in contra unei astfel de cretinatati

EL: nope

EL: nu ai castigat

EL: pt ca eu ma vb mai putin si tu te-ai expus punctul de vedere

IO: mda

EL: ceea ce teoretic (aceeasi sursa) te face mai vulnerabil

IO: scuze

IO: nope

IO: fata de cine?

IO: fata de mine?

IO: no way

IO: care-i scopul?

EL: fata de partener

IO: partener?

IO: partener zici...

EL: in negociere

IO: vulnerabil…

IO: :-B

EL: calmeaza-te

EL: take it easy

EL: is funny

IO: eu sunt foarte calm

IO: extrem de calm

IO: :-P

EL: si marmota

EL: …

IO: sunt insa in acord cu all my beeing

IO: so…

IO: si, apoi, e intre noi

IO: imi permit sa spun ce-mi trece prin cap

IO: cap

EL: da, asta da

EL: pai vezi, si mai voiai sa vii si la curs

EL: tu nu ai fi fost de acord cu tot ce aberam noi

IO: culmea ca e singurul la care te duci?

IO: cu placere

EL: nu cu plecere

EL: ma duc mai mult pt prof

EL: am mai facut cursul asta dincolo

IO: i c

EL: din 4 imbecilitati

EL: trebe sa aleg si eu ceva

[…]

Un comentariu:

Anonim spunea...

E ff urat ca va bateti joc de scoala si de niste oameni care au invatat carte (nu cum se face azi) ca sa vina in fata studentilor...

In ziua de azi nimeni nu mai invata nimic! Numai manele aveti in urechi!!! Si se vede!!!