luni, 16 februarie 2009

Nimic nou

Şi cu însemnarea asta iar dau apă la moară detractorilor măreţei şcoli româneşti, de la grădiniţă până la doctorii docenţi savanţi de talie mondială.


Îmi povesteşte o drăgălaşă studentă în România că în ziua examenului (în fapt, monolog al profesorului după care „ei, lasă că iau eu portofoliile la corectat în birou şi nu mai dăm nici un examen, că e iarnă şi oboseală”… SIC!) l-au întrebat pe respectivul domn când începe al doilea semestru.


„Vă grăbiţi? Nu aşteptaţi şi voi mai întâi primăvara, ca sunteţi tineri? Poate abia dup-aia…”


Iar omul, foarte serios. Şi tot serios mă-ntreb eu dacă domnia sa îşi va ridica leafa (undeva între 6.000 şi 7.000) pentru cele 2 săptămâni de aşteptare a primăverii.


Şi da, am uitat să specific: este vorba despre o facultate de profil, e vorba de educaţie…

Niciun comentariu: