vineri, 12 iunie 2009

Prezentul absent

Azi sunt festivităţile de premiere, varii ceremonii etc. De mâine, vacanţa!

Şi nu ştiu cum se face că primul lucru la care m-am gândit după ce mi-am dat seama de asta a fost anecdota în care personaj principal era eroul bancurilor româneşti. Care vine acasă plângând şi se adresează tatălui său:

- Tată, tată…

- Ce-i, băiete?

- Eu de mâine nu mă mai duc la şcoală.

- Ei, asta e bună… Cum să nu te mai duci?

- Uite, nu mă mai duc.

- De ce?

- Păi toţi copiii mă înjură, părinţii sunt nemulţumiţi, profesorii mă bârfesc. Unii dintre elevii mai mari mă scuipă…

- Cum aşa?

- Da.

- Hei, lasă… te descurci tu.

- Mă descurc… Nu mai vreau, nu mai suport!

- Gata, gata… Mâine te duci din nou la şcoală!

- Nu mă duc, tată. Nu mă mai duc!

- Trebuie, Bulă, trebuie… Eşti directorul liceului!

Niciun comentariu: