vineri, 4 decembrie 2009

Credibilitate şi încredere

Ca ecou la ultima însemnare, mi-aş fi dorit să pot scrie acum câteva idei despre chestiuni de formă şi de conţinut dintr-o dezbatere pe teme politice ideală. După ce-am ascultat doar niţel la radio, văzut foarte puţin la televiziune şi citit enorm în media electronică, renunţ.

Şi încerc să exprim un gând ce mă încearcă, vizavi de reprezentările sociale, apropo de prestaţia candidatului elegant, cu un discurs aparent coerent şi articulat… Vorba ultimului şofer de taxi: „Domnule, dacă după atâtea şcoli şi oameni mari pe care-i ştie e aşa petardă, de la copiii mei ce să mă mai aştept?”

Nasol să fii nu-ştiu ce absolvent de studii hipersuperioare în străinătăţuri, camarad cu marii oameni ai planetei şi (oarecum) parte a elitei… Să înţeleagă nea Vasile ca ENA înseamnă discurs doar aparent coerent însă inconsistent şi insipid? Sau lelea Floarea ca prezidenţiabilul vine cu temele nepregătite? Sau puştii din cartier să-l arate cu degetul şi să ne probeze motivul pentru care mersul la şcoală devine (uneori, din nefericire) toxic?

Actualizare, 11h03: Bunul simţ ca oboseală

Închidere de subiect, 16h25: Cititori, forumişti şi bloggeri, mă înclin! Cel puţin o bună parte dintre voi v-aţi păstrat nu numai luciditatea ci şi un preţios simţ al umorului faţă de sinuciderea politică de seara trecută…

2 comentarii:

Alina spunea...

Haaaaa, te-am prins. In sfarsit m-am prins cu cine votezi!

Andreï spunea...

Cu cine? Sau cu ce am votat, mai bine zis... :)