miercuri, 9 decembrie 2009

Nu e o poveste!


Ora de Limba Română. Învăţătoarea îi întreabă pe copii: „Ce scenă din Cenuşăreasa vă place mai mult şi mai mult?”

Maria: „Mie îmi place când ajunge la bal şi toată lumea se uită la ea că este cea mai frumoasă.

Vlăduţ: Mie îmi place când prinţul fuge repede pe calul lui să o caute pe Cenuşăreasa.

Alexuţ: Mie îmi place când o găseşte pe proastă. Îi dă una de o lasă jos, o dă cu capul de perete, îi cară picioare în spate… Şi ea ţipă că fraiera, că poate o aude cineva! Mai departe nu mai ştiu, că atunci când se supără tati rău, mă închide în cameră. Îmi astup urechile şi mă gândesc că de ziua mea o să mănânc tort şi or să vină mulţi copii.

Îmi pare rău că te-am făcut să crezi că este un banc. Altfel poate că nu ai fi avut răbdarea să citeşti despre ce înseamnă un tată violent pentru un copil.

46 de Cenuşărese au fost omorâte în bătaie de «prinţii» lor în primele 6 luni ale anului 2009.Violenţa continuă… Dacă tu taci, cine să o oprească?

Dă mai departe şi ajută la schimbarea poveştii pe site: www.nuepoveste.ro. Cu cât ajunge la mai mulţi oameni informaţia, cu atât cresc şansele să ajungă la cine trebuie.

Niciun comentariu: