sâmbătă, 25 septembrie 2010

Stadii doctorale

Îmi scrie o tânără, şefă de promoţie la şcoala generală :), liceu şi cursuri de licenţă. În ultimele două cazuri, 10 pe linie…

Fata mai are nişte studii pe afară, e un profesionist de mâna întâi în la locul de muncă şi e strălucitoare, din punct de vedere al capacităţilor intelectuale. Şi s-a chitit la nişte studii doctorale la Universitatea din Bucureşti în facultatea pe care a absolvit-o.

Sunt ţ-şpe îndrumători de doctorat în facultate şi 10 pentru ceea ce mă interesează pe mine. Dintre ei, doar cu vreo 2-3 aş fi putut lucra omeneşte. Iar dintre ăştia, opţiunea era una singură!

Aşa că i-am scris doamnei la începutul lunii. Şi (surprinzător!) îmi răspunde… Îmi mulţumeşte pentru că m-am gândit la ea, ca s-ar bucura dar că e cam târziu şi că trebuia să fac asta înainte de Septembrie că acum are deja 14 oameni înscrişi şi că e competiţia acerbă…

Dincolo de toate pe câte le ştiu, m-am făcut că nu pricep şi-i răspund mândrei cu o întrebare:

14 oameni în toţi anii? Sau doar anul ăsta are 14 clienţi?

Şi poate tocmai pentru răspunsul era previzibil, drăgălaşa mă întreabă şi ea:

Oare studenţii străini, mobili sau nu, când candidează pentru ceva, se duc mai întâi să caute omul sau îşi lucrează ideile, teza şi restul?


Însemnare predefinită, publicată automat.

Niciun comentariu: